Wedstrijdverslag zaterdag 5 september 2020

HS’88 JO10-1 – v.v. Hoogezand JO10-1

Eindelijk was het vandaag zover…..we mochten weer een wedstrijd voetballen. Iedereen had er heel veel zin in.

De afgelopen weken hebben we weer getraind met ons nieuwe team. Het team bestaat uit Stan, Bay, S., Lieke, Bart, Mathijn en ikzelf. Onze trainers zijn Andy en Sander. Onze leider is mijn vader Ruben. We zijn weer vol enthousiasme en goede moed begonnen aan het nieuwe seizoen.

We hadden een wedstrijd thuis tegen v.v. Hoogezand JO10-1. In de eerste paar minuten was er gelijk al een doelpunt van Hoogezand. Gelukkig maakte Mathijn vlak daarna weer een tegen doelpunt en stond het al 1-1. Daarna scoorde Hoogezand een paar keer en wij scoorden ook nog een keertje. Bay kon de bal nog een paar keer stoppen en zo gingen we met 2-7 de rust in.

Na de rust gingen we weer fanatiek verder. We lieten af en toe mooi voetbal zien. Lieke, Mathijn en ik probeerden goed te verdedigen. S., Stan en Bart scoorden nog een paar keer en zo liepen we een beetje in op Hoogezand. Helaas was Hoogezand uiteindelijk toch iets te sterk en werd het 9-14.

Daarna mochten we penalty’s schieten en dat liep mooi gelijk op met Hoogezand.

De eerste wedstrijd zit er weer op. We hebben goed ons best gedaan en het was een leuke wedstrijd. Op naar de volgende wedstrijd!

Groetjes Justin

Wedstrijdverslag zaterdag 26 september 2020