NK Beachsoccer toernooi Midwolda

Afgelopen zondag heeft MO17 meegedaan met het open NK beachsoccer toernooi in Midwolda. De meiden deden mee met 2 teams MO17-1 en MO17-2. Het was een geweldige ervaring voor iedereen en we hebben dan ook genoten van deze dag. We hadden zelfs onze eigen teamtent, dankzij Heiko.

De indeling van de poule was als volgt.
Bato
HS'88 team 1
HS'88 team 2
SPW
VVS
WVV team 1
WVV team 2

Beide teams van HS'88 hebben het fantastisch gedaan en het was tot de laatste wedstrijd van beide teams ( toevallig ook tegen elkaar ) de vraag welk team op de derde plaats zou eindigen. Bij winst van het ene of het andere team was de derde plaats de prijs. Team 2 wist de laatste wedstrijd te winnen en is daarmee als derde geëindigd en team 1 als vijfde. Voor bijna alle meiden was dit een nieuwe ervaring ( voetballen op het zand ) en ze hebben het allemaal fantastisch gedaan.

Eindstand
1  VVS
2  Bato
3 HS'88 team 2
4 SPW
5 HS'88 team 1
6 WVV team 1
7 WVV team 2

Ondanks eindresultaat hebben de meiden van HS'88 MO17 een prima toernooi gespeeld bij NEC Delfzijl.

Afgelopen zaterdag hebben de meiden van MO17 meegedaan aan het toernooi bij NEC delfzijl. De meiden hebben een aantal goede wedstrijden laten zien en een aantal iets mindere.
De eerste wedstrijd was tegen NEC delfzijl ( hoofdklasse ) , deze werd helaas verloren met 2-0. Ondanks dat we de eerste 5 minuten gelijkwaardig aan het voetballen waren.

De tweede wedstrijd was tegen Westerwolde ( hoofdklasse ). tijdens deze wedstrijd waren onze dames meer op dreef en ondanks de aantal kansen die we zelf hadden konden we de winst niet naar ons toetrekken. Deze wedstrijd bleef 0-0. Een prima prestatie, Westerwolde speelt tenslotte in de hoofdklasse.

De derde wedstrijd was tegen Zuidlaren. Een geduchte tegenstander, waar we al een aantal keren tegen gespeeld hebben. Maar al deze voorgaande wedstrijden hadden verloren. Dit keer NIET!! Ook deze hebben we de 0 kunnen houden, maar helaas niet zelf kunnen scoren. Dus weer een gelijkspel.

De vierde wedstrijd was tegen de meiden van Marum ( hoofdklasse ). Hier werd al heel snel duidelijk dat we daar niks tegen in hadden te brengen. Ook dit team speelt hoofdklasse en dat was overduidelijk te zien. Het verschil was te groot. Marum speelde heel snel en goed. Deze wedstrijd hebben we dan ook maar met 6-0 verloren. Het had veel erger kunnen zijn. Maar door de vechtlust van onze meiden bleef het hierbij.

De laatste wedstrijd was tegen de meiden van WVV. Ook dit team hebben we al een aantal keer tegen gespeeld. 1 keer verloren en 2 keer gewonnen. We wisten van te voren dat WVV op revanche uit was. En dat werd al snel duidelijk door het spel van WVV. Ze speelden net even iets beter. En wij hadden nog  de wedstrijd tegen marum in de benen zitten. Dus tja, het was niet anders. WVV was de betere deze dag. Deze wedstrijd hebben we verloren met 2-0.

Ondanks dat onze meiden als laatste zijn geïndigd in deze poule, toch hebben ze in ieder geval tegen 1 hoofdklasser stand kunnen houden. Top gedaan meiden.

Geen wedstrijdverslagen gevonden